Refacere site-uri

Refacere siteRefacerea site-ului este o alegere buna atunci cand site-ul actual nu va mai multumeste din plin sau doriti sa dati o fata noua aspectului sau. Iată o scurtă lista de factori ce ar trebui luati in considerare atunci cand decideti sa apelati la serviciile de refacere a site-ului.

1. Care este scopul acestei refaceri a site-ului?

Ce doriti să realizati? Este întotdeauna important să aveti o întelegere bună a motivelor si motivatiilor pentru care doriti un site nou, deoarece acestea va vor ajuta pe parcurs să obtineti ceea ce doriti. Fără să cunoasteti aceste obiective, proiectul va fi lipsit de directie, iar in cel mai rau caz veti avea un site care nu corespunde cerintelor si nevoilor dumneavoastra.

2. Este vorba de o schimbare minoră sau o refacere totală?

O refacere de site poate însemna o mică schimbare a unor elemente ce nu corespund sau poate însemna o refacere totală. Evident, timpul, efortul si costul implicat vor varia, dar în primul rând ar trebui determinat ce schimbări sunt necesare pentru a îndeplini cerintele dvs. de la această operatiune. Dacă se alege o refacere totală, trebuie luat în considerare în ce măsură design-ul nou va semana cu cel vechi. Dacă site-ul este vizitat de fosti vizitatori, sansele sunt ca acestia să observe noul design si de aceea este important să asimileze cu usurinta aceasta schimbare.

3. Ce aspecte ale actualului design sunt cel mai eficiente?

Cel mai probabil sunt aspecte ale actualului design care functionează foarte bine si acestea ar trebui păstrate sau încorporate în noul design. Ceva ce functionează bine si aduce rezultate nu ar trebui schimbat, poate doar îmbunătătit. O idee bună ar fi să alcătuiti o listă simplă cu ceea ce va place si ceea ce va displace la site-ul actual pentru a ajuta designer-ul să ia deciziile cele mai informate.

4. Ce aspecte din design-ul actual nu sunt eficiente?

Bazându-ne pe punctul 3, dacă refaceti site-ul este inevitabil ca anumite elemente din design să fie abandonate. Sunt aceste aspecte eliminate cele ce nu comunică identitatea business-ului către vizitatori?

5. Cum poate site-ul sa fie mai „prietenos” cu vizitatorii?

Îmbunătătirea functionalitătii si utilizabilitătii site-ului este întotdeauna o idee bună. Este aproape inutil să investiti timp si bani într-o refacere de site care arată foarte bine dar pur si simplu nu este prietenos cu vizitatorii.

6. Necesită logo-ul o refacere?

Cel mai probabil site-ul o să includă si o formă de logo. Este acest element in ton cu restul experientei si reuseste să se înglobeze în noul design al site-ului? Daca logo-ul este învechit si neatrăgător, un design nou s-ar putea să nu aibă cele mai bune rezultate dacă se foloseste logo-ul vechi.

7. Ar trebui schema de culori să fie schimbata sau să rămână la fel?

La punctul 2 am discutat despre faptul că site-ul nou trebuie să fie familiar pentru vizitatorii frecventi. Utilizarea unei teme de culori similare este cea mai eficientă metodă de a reusi acest lucru. De cele mai multe ori este o idee bună să se facă mici schimbări la tema de culori, fie schimbarea unor nuante sau adăugarea unor noi culori, doar ca să confere site-ului un aspect proaspăt.

8. Care ar trebui să fie punctele de interes în design-ul site-ului?

Fiecare design o să atragă atentia către anumite părti ale paginii într-un fel sau altul. Prin cunoasterea acestor puncte de interes se poate pune accent pe ele si pe informatia pe care o transmit, astfel îndrumând vizitatorii în mod automat către continutul cel mai relevant de pe site-ul tău.

9. Cum poate navigatia să fie făcută mai eficientă?

Navigatia este una dintre acele elemente critice pentru utilizabilitatea site-ului. Dacă o cantitate semnificativă de continut si pagini a fost adăugată către site de la ultimul design, este posibil ca această informatie să fie greu de gasit de utilizatori. Inainte de design gânditi-vă la cum vor parcurge vizitatorii site-ul si cum se poate face acest drum cât mai usor posibil.

10. Ce doreasc vizitatorii de la site?

Îndeplinirea cerintelor vizitatorilor este extrem de importanta pentru succesul oricărui site. Vor sosi vizitatorii pe site pentru informatie? Dacă da, atunci aceasta trebuie să fie usor de găsit si relevantă. Vor ajunge la site pentru produse? Atunci acestea trebuie sa fie proeminente si să fie usor de găsit. Indiferent de motivul pentru care vizitatorii ajung pe site, acesta trebuie să fie capabil să le răsplătească vizita.

11. Cum poate fi interactiunea pe site stimulată?

Cele mai reusite site-uri reusesc să atragă vizitatori si din cauza modului în care site-ul îi face pe acestia să interactioneze. Blog-urile sunt grozave pentru acest scop deoarece pe acestea se poate comenta si discuta.

12. Cum poate optimizarea pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization) să fie îmbunătătită?

De fiecare dată când un site este realizat sau atunci când apela?i la refacere de site, SEO ar trebui luat în calcul. Actualul site poate sau nu să fie optimizat, dar cu sigurantă cel nou ar trebui să fie optimizat pentru motoarele de căutare. Mai multe informatii despre optimizarea pentru motoarele de cautare sunt disponibile aici.

13. Ce cuvinte cheie si fraze cheie sunt tintite?

O refacere de site fără a tine cont de cuvintele cheie tintite este o refacere ineficientă care nu face decât să complice pe mai târziu munca de optimizare. Nu trebui să fie considerate doar cuvintele cheie actuale, ci acelea care într-adevăr sunt cele mai eficace în promovarea identitătii afacerii dumneavoastra.

14. Ce pagini si cuvinte cheie sunt eficiente acum?

Dacă exista pe site pagini care au rezultate bune în motoarele de căutare, atunci este de dorit ca acestea să nu fie modificate într-un mod major. Acest fapt poate fi omis cu usurintă într-o refacere de site, făcând modificări excesive la anumite pagini putând chiar să distrugă reputatia acelor pagini în motoarele de căutare. Aceeasi strategie se aplică si pentru cuvintele cheie eficiente.

15. Ce pagini au link-uri către ele?

Acele pagini ce au link-uri către ele ar trebui păstrate astfel încât sa nu afecteze link-urile si traficul care vine prin ele. Structura URL a site-ului trebuie păstrată într-o refacere de site atunci când sub-paginile site-ului sunt populare.


Refacere siteAveti nevoie de un website nou?

Pentru mai multe informatii legate de refacerea site-ului dumneavoastra sau de crearea unui site nou, puteti să ne contactati, iar echipa noastră o să vă ofere consultantă gratuită pentru a stabili solutia optima pentru afacerea dumneavoastra.

Formular Cerere Oferta pentru Refacere site-uri

  • Drop files here or
    Orice grafica/schita, exemplu cu care doreste sa se exemplifice cerinta.
  • Orice detalii relevante care ne pot ajuta sa va transmitem o oferta cat mai exacta...

UA-136979099-1